Kalite Politikası

KALİTE POLİTİKAMIZ

Hasta ve çalışan güvenliğini ön planda tutarak; hastane hizmetlerini ve klinik tıp eğitiminin gerektirdiği hastane yapılanamsını ulusal ve uluslararası standartta sunmak, ekip çalışması ile sürekli gelişme ve iyileştirmeyi esas almaktır.

 
MİSYONUMUZ

Hastalarımıza en iyi sağlık hizmetini verebilmek için; konusunda uzmanlaşmış çalışanlarımızla, dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takipe ederek doğru tanı, kaliteli ve etkin bir tedavi 

VİZYONUMUZ
  • Sağlık hizmetleri ve klinik tıp eğitimi alanında bilimsel ve teknolojik gelişmelerle kaliteli, verimli, güvenilir, insan odaklı ve lider bir sağlık kuruluşu olmak.
  •  
STRATEJİLERİMİZ
  • Hasta ve hastane bilgilerinin tamamının güvende olması ve bu bilgilere ihtiyaç duyulduğu an ulaşılmasını sağlayacak e-hastane sistemini geliştirmek
  • Hastane kalite yönetim sistemini, verimlilik yönetim sistemi esaslarını kullanarak geliştirmek ve sürekli iyileştirmek
  • Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini akreditasyon standartlarını kullanarak düzenlemek
  • Turizm sağlığı ve sağlık turizmine yönelik çalışmaları başlatmak
  • Hastanenin kalite hedeflerine ulaşmasında hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklanarak kurum kültürünü geliştirmek
  • Hastane yönetim ve organizasyon hizmetlerini, uluslararası standarttta ve profesyonel meslek mensupları tarafından vermeyi sürdürmek.
  •  
DEĞERLERİMİZ
  • Etik Kurallara Uygunluk : Tüm hizmetlerde, etik kuralların geçerliliğinin titizlikle gözetilmesi,
  • İnsan Odaklılık : İnsan yaşamı ve mutluluğunun her şeyden önemli sayılması,
  • Güvenilirlik : Kurum çalışanlarımızın, sözlerinde ve davranışlarında doğruluktan ayrılmaması,
  • Takım Çalışması : Birbirini yürekten tamamlayan, katılımcı ve yaratıcı üyelerden oluşan takımlar kurmak,
  • Çevreye Saygı : Fiziksel, biyolojik ve sosyo-kültürel alanlardan oluşan çevrenin korunmasını ahlaki ve sosyal sorumluluğumuz olarak kabul etmek.
  •  
  • AMACIMIZ
    • Hastanede oluşturulan kalite kültürünü geliştirmek ve devamlılığını sağlamak.
    • Hastanemizde ulusal ve uluslararası kalite standartları uygulamalarının takibini yapmak.
    • Hastane yönetimi ve hasta bakımı ile ilgili tüm süreçleri izlemek, ilgililerle iş birliği yaparak süreçleri geliştirmek .
    • Yönetim ve hasta odaklı tüm süreçlerde sürekli iyileştirmeyi ve devamlılığı sağlamak
    • Hasta, hasta yakın ve çalışanlarımızın güvenliği ve memnuniyetini sağlamak için yapılacak çalışmaların takibini yapmak.yetlerin takibini yapmak.
Eklenme tarihi :18.10.2022 15:46:37
Son güncelleme : 31.05.2024 17:17:18