-
-
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi, sürekli gelişen bir eğitim, uygulama ve araştırma merkezi olarak; ülkemizin en modern hastane binalarına ve yüksek teknolojiye sahip cihazlarla donatılarak, kurulmuştur. Modern binalarında sağlık hizmetlerini sunan hastanemiz, halkın sağlık gereksinimlerini en iyi şekilde karşılayabilmek için, akademik ve idari kadrosu ile; sürekli büyüme, yenilenme ve çağdaşlaşma çabası içindedir. Sunduğu sağlık hizmetleri ile, bölgede ve birçok konuda da Türkiye’de öncü bir konuma sahiptir. Hastanemizde, tüm tıp branşlarında hizmet verilmektedir.
Hizmet anlayışı; sevgi, güler yüz ve çağdaşlık olan personeli ile, hastalarına en iyi tıbbi bakım ve tedaviyi sunmaya devam eden hastanemiz, “hasta memnuniyetini” de en üst düzeyde ve sürekli olarak sağlama çabasındadır.
-
-
- Hastanemize, ücretli olarak, bağlı olunan sosyal güvenlik kuruluşlarından, anlaşma yapılan özel sağlık sigorta şirketlerinden hastalar kabul edilmektedir. Hastanemiz girişlerinde sizi karşılayacak olan danışma görevlilerimiz, hastane içerisinde ulaşmak istediğiniz yere ve kişilere ulaşmanızda size yardımcı olacaktır. Polikliniklerimiz ve laboratuarlarımız, hafta içi her gün 08:30 – 17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Poliklinik sekreterlerimiz muayene sıranızı veya randevunuzu verecek, gerekli kaydınızı tutacak, dosyanızı çıkartarak doktorunuza muayene olmanızı sağlayacaktır. Poliklinik randevuları için şahsen müracaat ederek ya da Randevu Merkezimizi 0(242) 249 60 60 no’lu numaradan arayarak muayene olmak istediğiniz poliklinikten randevu alabilirsiniz. Özel muayene tercihleriniz için aşağıda belirtilen telefonları arayabilirsiniz. Üzerinde hasta dosya numaranız bulunan “Hasta Tanıtım Kartı” nızı hastanemize her gelişinizde yanınızda getiriniz ve istendiğinde gösteriniz.
• Ssk,bağkur,emekli sandığı,yeşil kart,genel sağlık sigortası aktif olan hastalarımız kimlikleri ile müracaat edebilirler.
• Anlaşmalı bankalar ile sevk, kurum kimlik kartı ile müracaat edebilirler
• Sağlık turizmi kapsamında değerlendirilen hastalar geçici T.C kimlik kartları veya pasaport ile müracaat edebilirler.
• Yurtdışı sigortalılar Sigorta Müdürlüklerinden alacakları “ Yupas belgesi” ile müracaat edebilirler.
• Geçici koruma kapsamında sgk provizyonu alınan hastalar bağlı bulunduğu sağlık bakanlığına ait hastanelerden sevk ve kimlik kartı ile müracaat edebilir.
• Laboratuarlarımızda yapılan tetkik ve radyolojik girişimlerde sağlıklı sonuç alabilmek için belirli bir süreye ihtiyaç duyulmaktadır. Bu tür gecikmeler için, anlayışlı ve hoşgörülü olunuz.
-
-
Özel sağlık sigortası hizmetlerinden faydalanmak için H Blok'ta bulunan "Size Özel Sağlık Merkezi"ne ya da B Blok'ta bulunan Turizm ve Özel Sağlık Hizmetleri Birimi'ne başvurunuz. Kabul işlemleri ve provizyon işlemleri bu merkezlerdeki sekreterlerimiz tarafından yapılır. Sekreterlerimiz tarafından muayene olmak istediğiniz poliklinikten randevunuz alınır ve sonraki aşamalar konusunda gerekli yönlendirmeler yapılır.
Anlaşmalı Olunan Özel Sağlık Sigorta Şirketleri :
- Acıbadem Sigorta,
- Demir Hayat,
- Başak Sigorta,
- Yapı Kredi Sigorta, (Banka mensubu olarak)
- Güven Sigorta,
- Koç Alianz,
- Murat Özel Has.İşlt.Tic.San.Ltd.Şti.,
- TMS Sağlık Hizm.San.Tiv.Ltd.Şti.,
- Euro Center Yerl.Yrd.Hizm.Ltd.Şti.,
- Kaliptus Özel Sağlık Hizm.Ltd.Şti.,
- Güven Ağı Medikal,
- Remed Uluslararası Dest.Danışma Hizm.Ltd.Şti.
-
-
Danışma
- Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap verilmekte,
- Hastalara yol göstererek yardımcı olunmakta,
- Doktorlarımızın telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi verilmektedir.
- Hastane masraflarınız ve ücretlendirme ile ilgili bilgi verilmektedir.
Danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için :
- A Blok : 0 242 249 6280
- B Blok : 0 242 249 6130
- H Blok : 0 242 249 6594
- Acil Servis : 0 242 249 6153 numaralı dahili telefonları arayabilirsiniz.
-
-
Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlileri; Hastanemiz güvenliğiniz için 24 saat güvenlik kameralarıyla izlenmektedir. Güvenlik Görevlilerimiz, her türlü paketi kontrol etmeye ve olabilecek olaylara müdahale yetkisine sahiptir. 24 saat kimlik sormaya yetkilidir.
Güvenlik görevlilerine ulaşmak için:
- A Blok : 0 242 249 6000 - 32115
- B Blok : 0 242 249 6130 - 2237
- H Blok : 0 242 249 6594 numaralı telefonları arayabilirsiniz.
Hastane polisine ulaşmak için 0 242 249 6154 numaralı dahili telefonları arayabilirsiniz.
-
-
Hastanemize yatırılarak tedavinizin devamına karar verilmiş ise; Ücretli Hastaların yatış ve çıkış işlemleri Hasta Kabul bölümünde yapılmaktadır. Resmi hastaların yatış ve çıkış işlemleri klinik sekreterliklerinden yapılmaktadır. Saat: 17.30'dan sonra Acil servisten gelen hastaların yatış çıkış işlemleri B Bloktaki Hasta Kabulden yapılmaktadır.
- *Hastanemizde Refakatçi olarak kalmak için "REFAKATÇİ KARTI" alınması zorunludur.
- *Refakatçi Kartının girişlerinde güvenlik görevlilerine gösterilmesi gereklidir.
- *Vizit saatlerinde hasta yakınlarının klinik dışında beklemelerl gereklidir.
- *Hasta odalarının pencerelerinin çaılması yasaktır. Bu konudaki talepleriniz için klinik hemşiresi ile iletişime geçilmesi gereklidir.
- *Kantin ve restaurantlarımızdan temin edilen yiyecek ve içeceklerin KLİNİK KATLARINA VE VIP ODALARINA ÇIKARTILMASI YASAKTIR.
- *Kıymetli eşyalar hasta odalarında bırakılmamalı ve şüpheli görülen kişiler Güvenlik Görevlilerimize en kısa zamanda bildirilmelidir.
-
- *Hastanemize yatarken, ihtiyacınızdan fazla para ve kıymetli eşyalarınızı, yakınlarınıza teslim ediniz.
- *Hastanemizde misafirliğiniz süresince kullanacağınız pijama, terlik, havlu vb. özel eşyalarınızı temin ediniz.
- *Rehberdeki ilk sayfada yazılı olan servisinizin adını, oda numaranızı ve dahili telefon numaranızı yakınlarınıza bildiriniz.
- *Hastanemizde yapılan işlemleriniz için, hastane veznelerinin dışında hiçbir kişiye yere ücret ödemeyiniz.
- *Ödemelerinizi makbuz karşılığı yapınız ve ayrılıncaya kadar saklayınız.
-
-
- A Blok giriş katında kantin-büfe, pastane, fotokopi, gazete-dergi, telefon kartı ve ortopedik malzeme satış reyonu, OTT, Berber, Bayan Kuaförü, 10. katında restaurant ve dinlenme salonu, H Blok girişinde Pide Salonu, Atrium'da Kafeterya, B Blok girişinde kantin-büfe, Hastane bahçesinde kantin büfe bulunmaktadır. Bu bölümler, kendine özgü yiyecek ve içecek servisini kaliteli ve hızlı şekilde vermektedir.
-
-
Hasta ziyareti her gün, 13.00 - 13.45 saatleri arasındadır. BU SAATLER DIŞINDA HASTA ZİYARETİ KESİNLİKLE YASAKTIR. Çocuklarımızın sağlığı açısından 10 yaşından küçük ziyaretçi alınmamaktadır. Canlı ve kuru çiçekler, enfeksiyon ve alerji gibi istenmeyen durumlara sebep olabildiği için, hastanemize kabul edilmemektedir. Hastalarımızın sağlığı için,
Lütfen;
- Ziyaretlerinizde hastaneye yiyecek getirmeyiniz.
- Hasta ziyaretlerinizi, aynı anda en fazla 2 ziyaretçi bulunacak şekilde ayarlayınız.
- Hasta yataklarına oturmayınız.
- Diğer hastaları rahatsız edecek derecede YÜKSEK SESLE KONUŞMAYINIZ.
- Ziyaret sürenizi kısa tutunuz. (5-7 dk.)
- Ziyaret saati sonunda, görevlilerin uyarılarını beklemeden hasta odalarından ayrılınız.
-
- Tedavinizin tamamlandığı doktorunuzca belirlendiğinde, taburcu işlemleriniz, her gün, günün her saati yapılmaktadır.
- Servis sekreterimiz, dosyanızı tansim ederek Hasta Kbaul Bölümüne gönderecektir. Buradan verilen "Hasta Taburcu Belgesi"'ni, servis sekreterine veya servis hemşiresine teslim ediniz.
- Hastane masraflarınız ve hizmet ücretleri konusunda, Hasta Kabul Bölümünden bilgi alabilirsiniz.
- Hastanemizden ayrılmadan önce, reçete ve sevk kağıdınızı, Hasta Kabul Bölümünde, raporunuzu, Rapor Merkezi'nde onaylatınız. Ücretli iseniz, haastane masraflarına ait faturanızı Fatura Tahakkuk Bölümünden alabiirsiniz.
- Kontrol için tekrar çağırıldığında, poliklinik sekreterinden randevu alarak ayrılınız.
- Hasta dosyanızı, hastane dışına çıkarmayınız.
- Hastanemizden ayrılırken, odanızda özel eşyalarınızı unutmadığınızdan emin olunuz. Hastaneye ait eşyalar ile karışmaması için kontrol ediniz.
Son güncelleme : 1.04.2024 09:10:13