Kalite Geliştirme Merkezi

Hastanemiz, Kalite Geliştirme Bölümü Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından yayınlanan 'Hizmet Kalite Standartları Rehberi'ne göre Kurumsal Hizmet Yönetimine yönelik gerekli düzenleme ve planlamalar yapar. Hizmetlerdeki eksiklik ve aksaklıklar belirlenerek, sorunların giderilmesine yönelik çalışmalar ve planlamalar yapar. Hastane işleyişi ile ilgili her konu hakkında öneri, istek, aksaklıkları birim sorumluları Düzeltici Önleyici Faaliyet Formu doldurarak Kalite Geliştirme Bölümüne gönderir.
Kalite Politikamız
Hasta ve çalışan güvenliğini ön planda tutarak; hastane hizmetlerini ve klinik tıp eğitiminin gerektirdiği hastane yapılanmasını ulusal ve uluslararası standartta sunmak, ekip çalışması ile sürekli gelişme ve iyileştirmeyi esas almaktır.
Vizyonumuz
Sağlık hizmetleri ve klinik tıp eğitimi alanında bilimsel ve teknolojik gelişmelerle kaliteli, verimli, güvenilir, insan odaklı ve lider bir sağlık kuruluşu olmak.
Misyonumuz
Hastalarımıza en iyi sağlık hizmetini verebilmek için; konusunda uzmanlaşmış çalışanlarımızla, dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takipe ederek doğru tanı, kaliteli ve etkin bir tedavi.
Değerlerimiz
Etik kurallara uygunluk, insan odaklılık, bilimsellik, güvenilirlik, dürüstlük, şeffaflık, katılımcılık, erişilebilirlik, hasta haklarına saygılı, çevreye saygılı, yenilikçi, verilere dayalı öncü, hizmet ve yönetim.
Amacımız
Hastanede oluşturulan kalite kültürünü geliştirmek ve devamlılığını sağlamak.
Hastanemizde ulusal ve uluslararası kalite standartları uygulamalarının takibini yapmak.
Hastane yönetimi ve hasta bakımı ile ilgili tüm süreçleri izlemek, ilgililerle iş birliği yaparak süreçleri geliştirmek .
Yönetim ve hasta odaklı tüm süreçlerde sürekli iyileştirmeyi ve devamlılığı sağlamak.
Hasta, hasta yakın ve çalışanlarımızın güvenliği ve memnuniyetini sağlamak için yapılacak çalışmaların takibini yapmak.yetlerin takibini yapmak.

Eklenme tarihi :3.06.2024 17:14:10
Son güncelleme : 9.09.2024 09:34:13