Halkla İlişkiler Çalışmaları

  • Halkla İlişkiler her gün değişen ve büyümekte olan kurumumuzda hastalarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarını sürdürmekte ve genel olarak kuruluş için halkın güven ve desteğini sağlamak amacı gütmektedir. Bu amaçla hastanemizde Halkla İlişkiler ve Hasta İletişim Birimi birbirine bağlı olarak hizmet vermektedir. Halkla İlişkiler Bölümü olarak Hastanemizden hizmet alan hasta ve hasta yakınlarının Hastanemizden sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrılmaları bizim birinci derecede görevimizdir.

Halkla İlişkiler Birimi hastanemize başvuran hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak amacıyla, etkin, kaliteli, hızlı ve çözüm odaklı hizmet vermektedir.

Halkla İlişkiler Birimi;
• Hasta ve Hasta Yakını Yönlendirme (Danışma Görevlileri),
• Hasta Hakları,
• Sosyal Servis,
• Santral, alt birimleri ile hizmet vermektedir.

Hasta ve Hasta Yakını Yönlendirme (Danışma Görevlileri) : Hasta ve hasta yakınlarının yönlendirme ile ilgili sorunlarını çözümleyip, sedye ve tekerlekli sandalye temin ve takibini sağlamaktadır. Acil Servis ve blok girişlerinde (A-B-H-E-K ) bulunan duyuru panolarının günlük düzenlemesini yapar. Yoğun bakım ve ameliyathane girişlerinde hasta yakınları ve doktor arasında (hasta mahremiyetine ve Bilgi Güvenliğini esas alarak) bilgi akışını sağlar.
Hasta Hakları: Hasta haklarına gelen başvuruların (e-posta, telefon, dilekçe, yüz yüze, EBYS, CİMER, SABİM, hastane görüş ve öneri kutuları vb.) değerlendirilmesi ve ilgili Akademik/idari bölümlere EBYS üzerinden iletilmesi, geri dönüşleri takip ederek başvuru sahipleri ve kurumlara üst yazı ile cevap verilmesini sağlamaktadır.

Santral:Hastane dışı ve içinden gelen telefonların, ilgili yerlere ulaşmasını sağlar.

 

 

Eklenme tarihi :4.03.2024 14:14:30
Son güncelleme : 3.06.2024 10:55:01