Halkla İlişkiler Birimi, gelişen kurumsal yapının gereksinimleri doğrultusunda, sürekli kendini yenileyerek faaliyetlerini sürdürmektedir. Hastane çalışanları ve hastalara yönelik hizmetlerde karşılaşılan sorunların tespit edilmesi, halkla ilişkiler ve hasta memnuniyeti faaliyetlerinin koordinasyonunun sağlanması, sosyal etkinliklerin düzenlenmesi, danışma ve santral hizmetlerinin yürütülmesi, hastanenin tanıtımının yapılması temel görev alanıdır. Hastane Telefon rehberinin güncellenmesi, hastanenin iç haberleşmesinin sağlanması, kültürel etkinliklerin duyurulması ve hastanenin iç ve dış mekanlarının, yeni açılan ve taşınan bölümlerinin yönlendirme işlemlerinin yapılması ve hastanemizde incelemelerde bulunmak isteyen yerli ve yabancı gruplara hastanenin gezdirilmesi sağlanır. Hastane yönetimi tarafından hastanenin kullanım özelikleri belirlenerek hastalara yönelik Hasta Rehberi ve Hasta El Kitabı hazırlanır.
Son güncelleme : 3.06.2024 10:07:59